nomadkurso

Konkludo

Lastaj komentoj

ROTELLINI Evelyne pri Konkludo

Karaj legantoj, partoprenantoj kaj amikoj

Jen la vortoj de la fino, nia nomadkurso ne vere kaj ne tute finiĝis ĉar ĉio, kion ni travivis restas en nia memoro.

Ni kunspertis tiom da aferoj, ke certe ni revenis iom malsamaj.

Mi esperas konservi kun vi, malagasaj kaj francaj nomadkursanoj, rilatojn apartajn ĉar kun vi mi lernis multe kaj mi ege ĝojis vojaĝi kun vi, malkovrante novan landon, novajn amikojn.

Labori kun vi, krei tiun retejeton ege plezurigis min.

La renkontoj konstruas nin, mi tutkore esperas reiri sur tiun insulon kaj ree kunvivi nomadkurso kun vi.

Du el ni estas nun en Madagaskaro, la nomadkurso ne tute finiĝis.

Dankon al vi, al Esperanto kaj al nomadkurso.

Brakumojn, Niko (kurso-gvidanto de tiu nomadkurso)


1 komento

  1. ROTELLINI Evelyne diras:

    Admirinda, grandioza, vortoj mankas al mi por gratuli vin, Niko por tiu belega laboro. Certe ni denove nomad’kursos kunkune !!!!
    Evelyne

    Ŝati

Komenti